Yhdistyksemme tarkoitus on järjestää elämyksiä ja matkailukokemuksia jäsenillemme

Imatran Matkailuyhdistys ry on perustettu vuonna 1952 ja se kuuluu jäsenenä Suomen Matkailijayhdistys SMY ry:een. Yhdistyksessä on noin 230 jäsentä ja se on jäsenmäärältään suurin Suomen Matkailijayhdistyksen jäsenjärjestöistä. Imatran Matkailuyhdistys järjestää kotiseuturetkiä, kotimaan ja ulkomaan matkoja sekä erilaisia jäsentapahtumia. Yhdistyksen tavoitteena on monipuolisen matkailun kehittäminen sekä Imatralla että muualla kotimaassa yhteistyössä eri tahojen kanssa.

Osalle matkoista voivat osallistua myös ei-jäsenet.

Järjestämme mm. teatteri- ja oopperamatkoja, jäseniltoja eri teemoilla, lyhyitä matkoja kotimaassa ja ulkomailla. Alle kahdensadan euron matkat ja tapahtumat laskutetaan yhdellä kertaa. Tilaisuuksissa, joissa hintaan kuuluu ruokailu, yhdistys ei tarjoa ruokajuomia.

Muistathan ilmoittaa mahdolliset matka- tai lippuperuutukset ajoissa, ettemme maksa tyhjistä paikoista!

Jos osallistuminen matkalle perutaan ennakkomaksun tai matkan maksamisen jälkeen eikä matkustaja itse hanki tilalleen toista matkalaista, peritään häneltä vähintään 20 euron peruutusmaksu. Yhdistykselle aiheutuu kuluja sijaisen hankkimisesta.

Huom! Uutisvuoksen seurapalstalta löytyvät yhdistyksen ilmoitukset.

Haluatko liittyä jäseneksi? Lue lisää.