Tulevia tapahtumia

Kevätkokous ja teatteri-ilta to 22.4.2021

Imatran Matkailuyhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään torstaina 22.4.2021 klo 17.30 Konditoria Imatrankoskessa (Koskenparras 8). Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset kevätkokousasiat. Kokouksessa on kahvitarjoilu.

Kokouksen jälkeen on tarjolla Teatteri Imatrassa klo 19 alkava riemukkaan rouhea musikaali ”Elämä ikkunan takana”, joka perustuu Leevi and the Leavingsin lauluihin. Eppu Nuotion Teatteri Imatralle kirjoittama lämmin,  hauska ja koskettavakin musiikkinäytelmä tutkii parisuhteen raapivaa karheutta ja vie Gösta Sundqvistin rakastettujen laulujen nostalgiseen maailmaan. Näytelmä kertoo mm.  nykyajan auervaarasta.

Katso tästä lisätietoja!

Teatterilipun hinta on 32 €. Ilmoittautumiset sekä kokoukseen että teatteriin Marja Lankiselle ti 6.4.21 mennessä marjalankinen0@gmail.com tai p. 040 574 0433.

Teatteri ”Rakkauskirjeitä” 4.5.2021

Seela Sella ja Esko Reino esittävät näytelmän ”Rakkauskirjeitä” 4.5.2021 klo 19. Lisätietoja täältä. Ilmoittautumiset Marja Lankiselle p. 040 574 0433 tai marjalankinen0@gmail.com.

Seela Sella ja Esko Roine (kuva Imatran Teatterin nettisivulta)

Ulkoilupäivä Seppoin polulla la 15.5.2021

(Kuva sivulta outdooractive.com.)

Ei mennä merta edemmäs kalaan, vaan reippailemaan Rautionkylässä sijaitsevalle Seppoin polulle lauantaina 15.5.2021 klo 11-14. Seppoin polku on Immalanjärven rantaa kiertävä noin 4 km pitkä kuntoreitti, jonka Rautionkylän kyläyhdistys on yhteisvoimin rakentanut. Polusta voi kulkea erilaisia pätkiä tai kiertää se kokonaan. Me patikoimme pohjoispään, lähtöpaikkana Myllyksenkadun uimarannan parkkipaikka klo 11. Ennen kävelyä kyläyhdistyksen aktiivi Seppo Skyttä on lupautunut kertomaan meille Seppoin polun tarinan.  Patikointia parisen kilometriä, kääntöpaikkana golfkenttä ja paluu lähtöpaikkaan Myllyksenrantaan, jossa yhdistys tarjoaa reippailijoille Rautionkylän kylätoimikunnan keittämät pullakahvit.

Jos et syystä tai toisesta halua lähteä polulle, voit tulla muuten vain ulkoilemaan. Lähtövalmiiksi viritetään järvilautta ”Ulpukka”, jolla pääsee tutustumaan seutuun järveltä käsin (säävaraus). Lauttaan otetaan max 10 henkilöä kerrallaan, pientä vapaaehtoista maksua vastaan.  Kyläyhdistys laittaa myös grillin kuumaksi ja myy makkaraa sitä haluaville.

Mennään kimppakyydeillä. Kahvituksen vuoksi ilmoittautumiset Johanna Väkeväiselle pe 7.5.21 mennessä johanna.vakevainen10@gmail.com tai puh 040 5454 079.

Järjestämämme MATKAT näet täältä.