Syysretki Hämmäauteensuolle lauantaina 24.9.2022

Hämmäauteensuo Lappeenrannassa on mukava retkikohde koko perheelle. Pitkospuita pitkin retkeilemme suon yli laavulle, jossa nautimme nuotiotulen äärellä makkarat ja mehut. Matkaa laavulle on noin kilometri, Takaisin palaamme suon reunaa noin 2 km matkan. Seuraamme luonnon valmistautumista syksyyn ja nautimme ruskan väreistä. Hämmäauteensuo on rauhoitettu alue ja se on osa valtakunnallista soidensuojeluohjelmaa, Retkellä oppaana toimii erä- ja luonto-opasopiskelija Sirpa Jääskeläinen.

Linja-auton aikataulu:
Ruokolahti, Rasila klo 9.00, Imatra, Vuoksenniska klo 9.20, Keskusasema klo 9.30, Olavinkatu klo 9.40. Paluumatkalle lähdemme n. klo 13-14.

Varustus: sään mukaiset vaatteet ja hyvät jalkineet. Maksu retkestä kerätään käteisenä linja-autossa: 10€ jäsenet, 15€ ei-jäsenet.

Ilmoittautumiset 16.9.22 mennessä Sirpa Jääskeläinen tai jaaskelainensirpahelena@gmail.com tai p. 0405802851 iltaisin. Retkelle mahtuu 40 osallistujaa. Järjestäjällä on huonojen sääolosuhteiden vuoksi (syysmyrsky tai rankkasade) oikeus peruuttaa retki ja ilmoittaa siitä osallistujille.

Lisätietoja retkikohteesta: https://gosaimaa.com/hammaauteensuo/

Tervetuloa mukaan syysretkelle!

Syyskokous ja teatteri-ilta ti 1.11.2022
Imatran Matkailuyhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään tiistaina 1.11.2022 klo 17.30 Konditoria Imatrankoskessa (Koskenparras 8). Kokouksessa käsitellään sääntöjen mukaiset syyskokousasiat.

Kokouksen jälkeen menemme teatteriin seuraamaan Kuninkaan puhetta. Esitys on koskettava kuvaus inhimillisyydestä ja esimerkki itse kunkin voimavaroista kasvaa
tehtäviensä mittaiseksi.
David Seidlerin tositaustainen tarina on tullut tunnetuksi elokuvaversiostaan.
Teatterinjohtaja Timo Rissanen juhlii kuninkaana 35-vuotista teatteriuraansa.

Näytös Teatteri Imatrassa alkaa klo 19. Lipun hinta on 26 €. Ilmoittautumiset sekä kokoukseen että teatteriin Marja Lankiselle 7.10.2022 mennessä
marjalankinen0@gmail.com tai p. 040 574 0433.

Yhdistyksen 70-vuotisjuhla Valtionhotellissa lauantaina 26.11.22
Yhdistyksen 70-vuotisjuhlaa vietetään Valtionhotellissa lauantaina 26.11.2022 klo 17 alkaen.Tarkempi kutsu ohjelmineen ja ilmoittautumisohjeineen lähetetään lähempänä ajankohtaa. Laita päivämäärä ylös kalenteriisi!

Joulupuuro Hiljan Pihassa la 10.12.2022 klo 12-14
Perinteisenä joulutervehdyksenä yhdistys tarjoaa jäsenistölle joulupuuron Hiljan Pihan tuvassa lauantaina 10.12.2022 klo 12-14. Puuron saa jäsenkorttia näyttämällä.

Järjestämämme MATKAT näet täältä