Tulevia tapahtumia

Kevätkokouksen päivämäärä on vielä auki.

Ulkoilupäivä Seppoin polulla la 15.5.2021

(Kuva sivulta outdooractive.com.)

Ei mennä merta edemmäs kalaan, vaan reippailemaan Rautionkylässä sijaitsevalle Seppoin polulle lauantaina 15.5.2021 klo 11-14. Seppoin polku on Immalanjärven rantaa kiertävä noin 4 km pitkä kuntoreitti, jonka Rautionkylän kyläyhdistys on yhteisvoimin rakentanut. Polusta voi kulkea erilaisia pätkiä tai kiertää se kokonaan. Me patikoimme pohjoispään, lähtöpaikkana Myllyksenkadun uimarannan parkkipaikka klo 11. Ennen kävelyä kyläyhdistyksen aktiivi Seppo Skyttä on lupautunut kertomaan meille Seppoin polun tarinan.  Patikointia parisen kilometriä, kääntöpaikkana golfkenttä ja paluu lähtöpaikkaan Myllyksenrantaan, jossa yhdistys tarjoaa reippailijoille Rautionkylän kylätoimikunnan keittämät pullakahvit.

Jos et syystä tai toisesta halua lähteä polulle, voit tulla muuten vain ulkoilemaan. Lähtövalmiiksi viritetään järvilautta ”Ulpukka”, jolla pääsee tutustumaan seutuun järveltä käsin (säävaraus). Lauttaan otetaan max 10 henkilöä kerrallaan, pientä vapaaehtoista maksua vastaan.

Kyläyhdistys laittaa myös grillin kuumaksi ja myy makkaraa sitä haluaville.

Mennään kimppakyydeillä. Kahvituksen vuoksi ilmoittautumiset Johanna Väkeväiselle ti 11.5.21 mennessä johanna.vakevainen10@gmail.com tai puh 040 5454 079.

Järjestämämme MATKAT näet täältä.