Syyskokous ja teatteri-ilta to 28.10.2021

Imatran Matkailuyhdistyksen sääntömääräinen syyskokous pidetään torstaina 28.10.2021 klo 17.30 Konditoria Imatrankoskessa (Koskenparras 8). Kokouksessa käsitellään sääntöjen mukaiset syyskokousasiat.

Kokouksen jälkeen menemme teatteriin, jossa avataan Kirpputori. Reidar Palmgrenin romaanista tehty dramatisointi avaa kantaesityksenä Teatteri Imatran syyskauden. Kirpputori kertoo veijaritarinan keinoin väärinymmärretyn ikuisen unelmoijan Kimmon kasvutarinan, joka päättyy tumman sydämellisen Katariinan kirpputorille.
Näytös Teatteri Imatrassa alkaa klo 19. Hinta 26 €. Ilmoittautumiset sekä kokoukseen että teatteriin Marja Lankiselle 22.10. mennessä p. 040 5740433 tai marjalankinen0@gmail.com

Kuva teatteri Imatran nettisivulta.

Joulupuuro Hiljan Pihassa la 11.12.2021 klo 12-14

Perinteisenä joulutervehdyksenä yhdistys tarjoaa jäsenistölle joulupuuron Hiljan Pihan tuvassa lauantaina 11.12.2021 klo 12-14. Puuron saa jäsenkorttia näyttämällä.

Imatra Ballet Juhlagaala la 1.1.2022 klo 17

Tulevana uutena vuotena 1.1.2022 nähdään Imatra Ballet Juhlagaala. Se on MKB Saimaa Arts & Marketingin ja St. Petersburg Ballet Theatren yhteistuotanto. Esityksessä nähdään otteita aikaisemmin Imatra Balletissa esitetyistä klassikkoteoksista.
Liput jäsenille 50 € permanto ja 45 € parvi, lapset alle 12 v 35 €. Ei-jäsenille lippujen hinnat ovat 56 €/49 €. Ilmoittautumiset Marja Lankiselle 31.10.2021 mennessä p. 040 574 0433 tai marjalankinen0@gmail.com.
Mikäli tilaisuus jouduttaisiin perumaan koronarajoitusten vuoksi, tapahtuma siirtyy vuodella eteenpäin. Myös lunastetut liput siirtyvät haluttaessa vuodella eteenpäin tai menetetystä paikasta voi saada rahat takaisin.

Järjestämämme MATKAT näet täältä.