LÄHIALUEMATKA  Kotkanniemeen ja Pulsan Asemalle siirretty torstaihin 5.8.2021

Kotkaniemi on henkilöhistoriallinen kotimuseo, joka esittelee P. E. ja Ellen Svinhufvudin elämää sekä Kotkaniemen tilan arkea Luumäellä Kivijärven äärellä. Kotkaniemessä on kotimuseon lisäksi kahvila ja kokoustiloja sekä 1930-luvun asuun restauroitu puutarha piharakennuksineen. Tutustumme museoon oppaan johdolla. www.kotkaniemi.fi

Lounastamme Kahvi-Pakarissa Luumäellä. Ruokailu tapahtuu buffet-pöydästä. Matka jatkuu Pulsan Asemalle, joka on vuonna 1869 valmistunut rautatieasemakokonaisuus. Nykyisin asemalla toimii tunnelmallinen kahvila, sisustusmyymälä ja aamiaismajoitusta. Aseman alueella on kaikkiaan 15 rakennusta. Varsinaisen asemarakennuksen vanhassa odotussalissa ja sen yläkerrassa toimii sisustusmyymälä Valkoinen Tila. Aseman esittelyn jälkeen nautimme kahvit ja itse tehtyjä leivonnaisia kahvilassa. Aikaa on myös varattu ostoksiin. Katso tarkemmin: www.pulsanasema.fi

Matkan hinta on 45 € ja ei-jäsenille 50 €. Ilmoittautumiset Johanna Väkeväiselle 22.7.21 mennessä johanna.vakevainen10@gmail.com tai p. 040 5454 079. Bussi lähtee Rasilasta klo 9.00, Vuoksenniskan tori klo 9.15, Matkakeskus klo 9.25, Olavinkatu klo 09.30.

(Kuva Instagram-sivulta  Pulsanasema)(Kuva Instagram-sivulta Kotkaniemi_museo)

Oopperamatka Helsinkiin lauantaina 13.11: Oopperan kummitus
Lähtö Pohjolan Matkan bussilla Imatralta noin klo. 07:30. Matkalla omakustanteinen kahvitauko. Heti Helsinkiin saapumisen jälkeen noutopöytälounas Hotelli Arthurissa klo. 11:30 – 12:30. Lounaan jälkeen siirtyminen Kansallisoopperaan. ”Oopperan kummitus”- musikaali alkaa klo 14:00. Esityksen kokonaiskesto on 2 tuntia 35 minuuttia.

Esityksen jälkeen lähtö kotimatkalle. Paluumatkalla omakustanteinen kahvitauko Kymen Paviljongissa, jossa mahdollisuus myös tehdä ostoksia Pentikin outletissa.

Hinta jäsenille 159€, ei-jäsenille 170€. Hinta sisältää matkan, ruokailun, esityksen Kansallisoopperassa ja verot. Ilmoitautuminen päättyy 30.6, eräpäivä 15.7.
Lisätietoja ja ilmoittautumiset Liisa Airakselle p. 040 548 0630 tai liisa.airas@gmail.com.

Syksyksi suunnitteilla Tuusulan järven matka, seuraa ilmoitteluamme!

OOPPERAMATKA Savonlinnaan siirtyy kesään 2022.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset Marja-Terttu Vilkko, puh. 050 303 4009 tai marjaterttuvilkko@gmail.com.

Olavinlinna

Hamina Tattoo -sotilasmusiikkitapahtuma on peruttu myös kesällä 2021 koronan takia.